Naš novi korporativni član je A1 Hrvatska, tvrtka čija je strategija održivosti kreirana pod sloganom Budućnost na prvom mjestu. Njihovi glavni ciljevi održivosti vezani su uz:
Iako telekom industrija nije veliki zagađivač, ona je veliki potrošač električne energije i zato razmišljaju na koje sve načine mogu smanjiti svoj ugljični otisak. A1 Hrvatska korisnik je ZelEn certifikata čime su osigurali da je sva električna energija koju koriste dobivena iz obnovljivih izvora. Ulaganje u tehnologije prihvatljive za okoliš i poticanje inovacija u skladu je s Europskim zelenim planom i s njihovim ciljem smanjenja ugljičnog otiska do njegove potpune neutralnosti do 2030. godine.
A1 Hrvatska postaje i značajan investitor u obnovljive izvore. Do kraja 2024. godine ugradit će 120 sunčanih elektrana i 200 energetski učinkovitih sustava za hlađenje na baznim stanicama. Ukupna vrijednost investicije veća je od 2.16 milijuna eura od čega je 55% financirano iz LIFE programa Europske unije. LIFE je jedini EU program u potpunosti posvećenog zaštiti okoliša i djelovanju u području klime, a implementacijom ovog projekta A1 Hrvatska će godišnje uštediti 404 tone CO2.
Očekuju i od svojih zaposlenika, korisnika, dobavljača i partnera da se ponašaju i posluju na održivi način. To čine na razne načine, od novih tehnologija, proizvoda i usluga. Razvoj novih tehnologija otvara vrata brojnim zelenim rješenjima koja mogu unaprijediti svakodnevne živote ljudi i zajednice u kojima živimo. Tako npr. njihovi korisnici u A1 centre mogu donijeti svoje stare mobitele i biti sigurni da će ih adekvatno zbrinuti ili produljiti životni vijek uređaja. Za svoje zaposlenike imaju parkirališta za bicikle, stanice za napajanje električnih bicikala i romobila, redovito organiziraju servisiranje bicikala, ne koriste plastiku, recikliraju, organiziraju volonterske akcije sadnje drveća. Edukacija je ključna pa stoga neprekidno rade na edukaciji zaposlenika, korisnika i javnosti digitalnim vještinama. Kroz projekt #BoljiOnline ulažu u promociju pozitivnog i odgovornog korištenja tehnologijom.
Drago nam je istaknuti da naš novi korporativni član potiče rodnu ravnopravnost. Premda je ICT tržište još uvijek dominantno muško, omjer žena i muškaraca je 46:54% te na razne načine potiču žene na STEM zanimanja i razvoj karijera promičući jednake prilike i raznolikost u STEMu kroz aktivnosti kao što su STEMfemme I STEmfemme Jr.
A1 Hrvatska, dobro nam došli!